🎉 metJip is verkozen tot winnaar van de HR Changemakers Award 2024. Lees meer »

Eén vaste prijs, onbeperkt aantal contracten.

Eén vaste prijs zonder verborgen kosten om een onbeperkt aantal gebruikers toegang te geven tot metJip. Neem contact op met ons verkoopteam voor meer informatie over onze abonnementen en mogelijkheden.

MKB metJip

(minder dan 200 medewerkers)

€ 129

excl. btw

prijs per maand

  • Onbeperkt gebruikers & documenten
  • GDPR Compliant & pro-actieve wijzigingen mbt laatste wetgeving
  • Notificaties bij aflopende contracten
  • Ondertekenen, discussies & archiveren

Enterprise metJip

(vanaf 200 medewerkers)

€ 500

excl. btw

“vanaf” prijs per maand

  • Onbeperkt gebruikers & documenten
  • GDPR Compliant & pro-actieve wijzigingen mbt laatste wetgeving
  • Notificaties bij aflopende contracten
  • Ondertekenen, discussies & archiveren
  • Single Sign On (SSO)
  • Custom API koppelingen
  • Periodieke checks op CAO
  • Organisatiespecifieke contracten

Features vergelijken

MKB metJip

Documenten

Onbeperkt contracten genereren
Yes
Onbeperkt addendums/brieven genereren
Yes
Onbeperkt formulieren genereren
Yes
Onbeperkt aantal contacten
Yes
Notificaties bij acties
Yes
Notificaties bij aflopen contracten
Yes
Organisatiespecifieke contracten
No

Support

Technisch Support
Yes
Managed Service
3

Compliance

GDPR Compliant
Yes
Pro-actieve updates mbt wet- en regelgeving
Yes
Professionele beoordelingen aanvragen
Yes
Proactieve periodieke CAO checks
Yes
Proactieve periodieke juridische checks
No
Kick-off sessie HR
No

Ondertekenen

Digitaal rechtsgeldig ondertekenen
Yes
Discussie & reacties per contract
Yes
Automatische Engelse vertalingen
Yes
Automatische meertalige vertalingen
No
Automatische (webhook) triggers bij acties
No

Koppelingen

Koppeling met standaard systemen
3
Custom API koppelingen
No
Single Sign-On (SSO)
No

Enterprise metJip

Documenten

Onbeperkt contracten genereren
Yes
Onbeperkt addendums/brieven genereren
Yes
Onbeperkt formulieren genereren
Yes
Onbeperkt aantal contacten
Yes
Notificaties bij acties
Yes
Notificaties bij aflopen contracten
Yes
Organisatiespecifieke contracten
Yes

Support

Technisch Support
Yes
Managed Service
Yes

Compliance

GDPR Compliant
Yes
Pro-actieve updates mbt wet- en regelgeving
Yes
Professionele beoordelingen aanvragen
Yes
Proactieve periodieke CAO checks
Yes
Proactieve periodieke juridische checks
Yes
Kick-off sessie HR
Yes

Ondertekenen

Digitaal rechtsgeldig ondertekenen
Yes
Discussie & reacties per contract
Yes
Automatische Engelse vertalingen
Yes
Automatische meertalige vertalingen
Yes
Automatische (webhook) triggers bij acties
Yes

Koppelingen

Koppeling met standaard systemen
Yes
Custom API koppelingen
Yes
Single Sign-On (SSO)
Yes

metJip bespaart in kosten én tijd.

Berekening op basis van

werknemers:

Arbeidsovereenkomsten, vaststellingsovereenkomsten & overeenkomsten van opdracht
Huidig aantal:
Huidige kosten:
metJip: onbeperkt inbegrepen
Brieven wijziging, aanzegging, etc.
Huidig aantal:
Huidige kosten:
metJip: onbeperkt inbegrepen
Functioneringsgesprekken
Huidig aantal:
Huidige kosten:
metJip: onbeperkt inbegrepen

Huidige kosten:

€/jaar

metJip :

€/jaar

Bespaar 0%

Veelgestelde vragen

Algemeen

Nee, metJip is geen HR-software in de traditionele zin. Het is een juridisch platform dat speciaal is ontworpen om HR-documenten snel, eenvoudig en zonder juridische risico’s op te stellen, te ondertekenen en te beheren. Van arbeidsovereenkomsten en vaststellingsovereenkomsten tot wijzigingsbrieven en beëindigingsbrieven—metJip biedt alle juridische documenten die je nodig hebt, volledig up-to-date met de actuele wet- en regelgeving. Gemaakt en onderhouden door ervaren juristen.

Gebruik & functionaliteit

Nee, alleen de personen die de documenten opstellen en ondertekenen hebben een account in metJip. Werknemers ontvangen hun documenten eenvoudig per e-mail. Ze kunnen deze zelf bewaren, printen of lokaal opslaan. Dit voorkomt onnodige accounts en maakt het gebruik voor iedereen makkelijk.

Binnen 10 minuten! Het platform is eenvoudig te gebruiken en je kunt binnen no-time je eerste documenten opstellen en versturen.

Je kunt een onbeperkt aantal documenten opstellen. We stimuleren zelfs om alles goed vast te leggen—of het nu gaat om positieve veranderingen zoals promoties of om verbeterpunten bij disfunctioneren. Het vastleggen van afspraken verhoogt de werknemerstevredenheid en zorgt voor duidelijkheid.

Er is geen limiet aan het aantal gebruikers dat je kunt toevoegen. Let er wel op dat alleen personen binnen dezelfde entiteit toegang mogen krijgen. Toegang wordt meestal gegeven aan degenen die verantwoordelijk zijn voor het opstellen en ondertekenen van de documenten.

Documentbeheer

Onze juristen houden de documenten 24/7 up-to-date. Stel je een document op met een ingangsdatum in de toekomst? Dan is dat document automatisch afgestemd op de wetgeving die op dat moment geldt. Zo ben je altijd verzekerd van juridisch correcte documenten.

Een document dat is ondertekend, blijft geldig volgens de wet- en regelgeving op dat moment. Mocht de wet veranderen na de ondertekening, dan blijft het document in de meeste gevallen gewoon geldig. Is er een aanpassing nodig? Dan sturen wij je automatisch een melding.

metJip werkt met automatische meldingen, herinneringen en taken. Zo weet je altijd wanneer er een contractverlenging nodig is, een functioneringsgesprek gepland moet worden, of wanneer wetgeving vraagt om aanpassingen in je contracten. Dit maakt contractbeheer simpel en overzichtelijk.

Kosten & besparingen

De gemiddelde kosten per document in de ROI-calculator zijn zorgvuldig berekend op basis van verschillende factoren. Dit omvat niet alleen de kosten van het uitbesteden aan juristen of advocaten, maar ook de verborgen kosten wanneer bedrijven documenten intern opstellen.

Bij intern opstellen gaat vaak meer tijd verloren dan men zich realiseert. Er wordt een bestaand Word-model aangepast, meerdere keren opgeslagen, gedeeld, opnieuw aangepast, geprint, ondertekend en weer gescand voor archivering. Dit proces kost tijd en zorgt vaak voor inefficiënties, vooral als verouderde modellen worden gebruikt. Zelfs als je jaarlijks een specialist inschakelt om deze modellen te controleren, blijft er een risico op fouten en veroudering bestaan.

Daarnaast kan het gebruik van onjuiste of onvolledige contracten leiden tot arbeidsconflicten. Uit onderzoek blijkt dat 35% van de Nederlandse werkenden de afgelopen vijf jaar te maken had met een arbeidsconflict (https://www.ipsos-publiek.nl/actueel/een-op-de-drie-nederlandse-werkenden-had-een-arbeidsrechtelijk-conflict/). Uit voornoemd onderzoek blijkt eveneens dat 77% van die arbeidsconflicten langer duren dan een maand en dat de oorzaak vaak gezocht dient te worden in onduidelijkheden over arbeidsvoorwaarden en documentatie. Tel daarbij op dat een gemiddeld arbeidsconflict € 40.641 kost (Martin Euwema e.a. Wat kost een arbeidsconflict? Zie ook: http://bit.ly/1Cg3Mud),

De ROI-calculator houdt al deze factoren in rekening: tijdverlies bij intern opstellen, risico’s van verouderde documenten, en de kosten van arbeidsconflicten. Dit resulteert in een betrouwbare berekening van de gemiddelde kosten per document, en geeft een duidelijk beeld van de besparingen die metJip biedt.

Bij advocatenkantoren betaal je al snel €265 per uur voor een jaarlijkse review. Dit is vaak een momentopname en houdt geen rekening met de voortdurende wetswijzigingen gedurende het jaar. metJip zorgt dat jouw documenten altijd up-to-date zijn met de laatste wetgeving. Daarnaast kun je onbeperkt contracten opstellen, zonder extra kosten.

Ja, zelfs als je maar een paar documenten per jaar nodig hebt, ben je al goedkoper uit met metJip. Een vaststellingsovereenkomst bij een advocaat kost bijvoorbeeld al snel €500 – en dat is dan nog maar slechts de eerste conceptversie. Met metJip kun je onbeperkt documenten opstellen, zonder verrassingen in de kosten. Bovendien voorkomt het gebruik van verouderde of onjuiste modellen mogelijke juridische problemen.

Software & veiligheid

Veiligheid staat bij ons voorop. Alle data wordt versleuteld opgeslagen en we werken met de hoogste beveiligingsstandaarden om te zorgen dat jouw informatie en documenten veilig blijven.

We hebben een supportfunctie binnen het platform, met duidelijke onboardinginstructies. Daarnaast is ons team altijd beschikbaar om je te helpen bij vragen of problemen (support@metjip.nl).

Extra voordelen van metJip

Het is niet alleen een platform voor documenten, maar ook een compleet systeem voor contractbeheer. Met automatische meldingen en herinneringen zorg je ervoor dat geen enkel contract tussen wal en schip valt. Daarnaast is elk document 100% juridisch gecontroleerd, zodat je zonder zorgen je HR-zaken kunt regelen.

Klaar voor jouw
start metJip?

Bespaar tijd & voorkom fouten.